MI EZ? MIRE VALÓ?

Üdvözöljük az ukapu.hu portálon! Itt kellene pár mondatban meggyőznünk kedves Látogató, hogy maradjon Velünk és olvassa végig , hogy mi ez az ukapu és, hogy mire Való? Minden erőfeszítésünk ellenére ez nem fog sikerülni, amennyiben Ön nem szánta el magát arra, hogy változtasson cégének működésén. Miért is? Mert nem akarjuk Önt meggyőzni arról a tényről, ami minden szempontból bizonyított már a vállalati működésekben: Amekkora a kontroll , akkora lesz a bevétele a cégének.
A legnagyobb problémát a túl kontrollált vagy az alul kontrollált céges működés okozza! Mindkét esetben a bevétel csökkenni fog! Mi megmutatjuk az aranyközéputat!

Önnek nem kell mást tennie csak végig gondolnia, hogy mennyire tudja a folyamatait kontrollálni a cégében! Mennyire tudja, hogy éppen hol tart a megvalósítás folyamata pl.: egy megrendelésnek, egy gyártásnak, vagy egy hibakezelésnek! Ha nem tudja pontosan megmondani, vagy ezt egy Excel táblából próbálja kiolvasni, akkor érdemes Velünk tovább maradni!   Megalkottunk egy olyan rendszert, melyet kis és közép vállalatok számára kínálunk nyugodt bizonyossággal, hogy sikeresebbé tehetjük az Önök által kitűzött célok megvalósításában. Igen! Önnek is lehet vállalatirányítási rendszere, de nem kell belerogyni az ebből adódó anyagi terhekbe! 

„Káoszból rend, rendből rendszer, rendszerből törvény” ( D.M.)


Az Ukapu elnevezést egy egyszerű és mégis nagyon jellemző tulajdonság ihlete meg az, hogy univerzális. Az UKapu webalkalmazás rendszer új nézőpontba helyezi az ügyféllel kapcsolatos és a vállalati belső kommunikációt. 

 Amennyiben megnyitja ügyfeleinek ezt az átfogó kommunikációs lehetőséget, úgy mind az ügyfél oldalon, mind pedig az Ön cégében globálisan átlátható és egyértelmű kommunikációk lesznek a folyamatainak tartó pillérei. Összefoglaló, egyetemleges Megoldás. Nincs többé  elveszett e-mail, nincs többé elveszett ajánlat. Az Ukapu rendszer, egy olyan teljes körű , mindenre kiterjedő folyamatkontroll rendszer a hozzátartozó CRM rendszer szemlélet, mely egy olyan új dimenziót nyit a vállalati kommunikációban, ami már a jövő felé vezeti a cégét. Célunk egy nem hagyományos, hanem egy széleskörű rendszer elkészítése volt, ami az Ügyfél központú szemléletén kívül, kollektív és totális megoldást ad a vállalatirányítás alapmotorjának a folyamatkontrollnak.  


Netszamuráj_Kft_Ukapu_System_2018.pdf

Netszamuráj_Kft_Ukapu_System_2018.pdf


Mai digitális társadalomban elvárás az ügyfelekkel való megfelelő minőségű kapcsolattartás. Már nem elég csak email és excel alapon működő munka szervezés. Egy bizonyos elintézendő feladat mennyiség felett a hatékonyság rovására megy, ha minden email esetén fel kell tárni, hogy hol tart az érintett folyamat. Ez rengeteg energiát köt le, a dolgozó figyelme lankad, a hatékonyság csökken. Vezetői státusz jelentésekre való felkészülés nehézkes.

Mai felgyorsult világban, ha nem szeretnénk lemaradni, vagy több erőforrást lekötni a cég működésének fenntartásával, elengedhetetlen egy olyan rendszer bevezetése, mely összefogja a cégnél előforduló feladatokat. Legyen az belső, külső folyamatok, projektek, határidők intézése mind a megrendelők, beszállítók illetve ügyfelekkel kapcsolatosan.


- Elborítják a cégét az iratok

- Nem találja a folyamathoz tartozó email -eket! ( Vajon melyik postaládában lehet? Kik leveleztek az ügyféllel?) 

- Kicsúszik kezéből az ügyek, folyamatok ellenőrzése

- Reménytelen a napi események nyomon követése

- Épp azt az információt nem találja, amire szüksége van

- Pont az az ügyirat veszett el, ami most azonnal kellene

- Megvan az irat, de fogalma sincs, hol vannak a kiegészítő, előzmény, pl. dokumentumok, feljegyzések stb.

- Senki sem emlékszik a korábbi módosításokra

- Nem tudja megítélni munkatársai teljesítményét

- Nincs ideje, hogy érdemben átlássa a folyamatban lévő ügyeket

- Elege van abból, hogy soha semmi sincs egy helyen

- Elege van a szervezetlenségből

- Kimerült attól, hogy mindenre Önnek kell figyelnie

- Belefáradt abba, hogy ügyfeleivel szemben állandó lemaradásban van

- Ügyfelei panaszkodnak a határidőcsúszások miatt

- Képtelen lefaragni az ügykezelési holtidőket

- Nem tud úrrá lenni az adminisztrációs káoszon

A vállalati működés átlátható és jól koordinálható legyen!

Tudja, hol tartanak a cég folyamatai!

A határidők be legyenek tartva!

Látható legyen, ki mivel foglalkozik éppen, milyen folyamatokban érdekelt a rendszeren belül!

Folyamatosan növekvő és stabil bevételt és nyereséget érjen el!

Vezetőként legyen jól megérdemelt szabadideje!

Egy kontrolling szemléletű, testre szabható, folyamatszabályozott informatikai rendszer.

Ami a vállalatirányítás motorját, a folyamat menedzsmentet emeli ki és teszi érthetővé használható eszközzé mindenki számára! 

Az Ukapu Rendszer célja a folyamatok és a hozzákapcsolódó információk áramlások maximális kontrollja. 

A mai vállalatirányítási rendszerek mindent akarnak kontrollálni, ami által elképesztően megterhelik a vállalat dolgozóit a napi plusz adminisztrációval, és megbonyolítják a vezetők életét is azzal az elképesztő adatmennyiséggel, amit naponta le kell tudni követni.  

Szeretnénk bemutatni egy megoldást, mely segít összehangolni a cége napi feladatait, ügyfél kapcsolatait áttekinthető formában. Mindez kiszámítható módon, kockázatok nélkül.

A Megoldás az Ukapu Webalkalmazás Rendszer!   Modulárisan felépítve, figyelve az Ön fejlődésére és pénzügyi növekedésére! 

HOGYAN MŰKÖDIK?


Az Ügyfélkapu egy nagyon találó elnevezés, hiszen az Ügyfélkommunikáció egy ellenőrzött biztonságos program kapun keresztül áramlik. Elsőnek talán a Magyar Kormányzat állampolgárainak kialakított kommunikációs  webportálján találkozhatott ezzel a kifejezéssel.  Az a lényeg az ügyfelek tekintetében, hogy az Ügyfélkapuban zajló folyamatok, adatok, dokumentációk visszakereshetők, ellenőrizhetők mérhetők. Az Ügyfelek email kommunikációját integráltuk az Ukapu rendszerében. Ez azt jelenti, hogy lehetősége van minden email kommunikációt az Ügyfeleivel az Ügyfélkapu folyamatokba bevezetni. Ön határozza meg a folyamatai láthatóságának, mértékét. Ön határozza meg a Minőségbiztosításának erősségét. 





Az adatkezelés fontosságára és biztonságára nem kell senkinek, most már felhívni a figyelmét. Az Európai Unió GDPR jogszabályi csomagjának érvényesítésével, bevezetésével,  minden az unión belüli cégnek, vállalkozásnak feladta a leckét, illetve a fejlődés egyértelmű irányát. Az Ukapu alkalmazás rendszer az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 számú általános adatvédelmi rendeletének (GDPR) megfelelően kezeli és tárolja a webrendszerében és rendszerhez kapcsolódó email kommunikációban szereplő személyes adatokat. 




Az Ukapu rendszer flexibilis folyamatvezérlő modell, melynek segítségével bármilyen ügyviteli, folyamatszabályozási, nyomon-követési elképzelés gyorsan és hatékonyan megalkotható a rendszerben.  A rendszerben lévő vezérlő mátrixok által irányíthatók: folyamatpontok, irányított folyamatléptetések és esemény-nyomonkövetések, jogosultságok, email küldések, folyamat hozzáférések, folyamat hozzárendelések, speciális adatbeviteli és alkalmazási platformok kapcsolódási logikája. 

„Káoszból rend, rendből rendszer, rendszerből törvény” ( D.M.)




Projektmenedzsment modul teljes körű projekt követést tesz lehetővé. Az alapcsomaghoz kapcsolódóan nyújtjuk ez a szolgáltatási és webalkalmazás modulunkat. Minden meghatározott szervezeti szint kommunikálhat egymással a Projektet építő folyamatokban.
Egy cég amely meghatározott Projektekkel dolgozik már évek óta, tudja hogy milyen útvonalai vannak az információ áramlásának a cégen belül, annak tökéletes segítség lehet az szabad információ áramlást támogató Ukapu rendszer kiegészítő csomagja.




Minden szervezeti működés rákfenéje az átláthatatlan folyamat kontroll. Amennyiben megunta a cégén belüli részlegek átláthatatlanságát, akkor Önnek a folyamatkontroll segítségével , a részlegek folyamatainak pontosításával az Ukapu rendszeren belül átfogó felügyeletet biztosítunk, ahol Ön teljesen tisztában lesz azzal, hogy melyik részlegen, kinél hány aktuális munkafolyamat zajlik 



Lehetőséget biztosítunk webáruházainak, weboldalainak a hibajegykezelésre, (ticket kezelés) panaszkezelésre, átlátható lekövethető folyamatokkal, mérhető reakció időkkel.  A hibajegykezelő rendszer modulunk segítségével nyomon követheti a felhasználók (ügyfelek) által bejelentett hibák, problémák, kéréseket. Hibák bejelentést bármilyen weboldaláról ráirányíthatja az Ukapu rendszerre.  Így az összes szolgáltatásához kapcsolódó bejelentéseket, hibákat, észrevételeket egy helyen tudja lekövetni, mérni, majd kinyert folyamat statisztikákból elemzéseket készíteni. Így az Ön Ügyfélszolgálata folyamataival, kollégáival átlátható és biztos támogató erővé válhat. 




Univerzális interfész. Olyan háttér modul, amely biztosítja a már meglévő webáruházának, egyéb adatbázisaival a szinkron kapcsolatot.
Így lehetősége van arra, hogy nem kell új adatbázist töltenie, amennyiben elindítja a saját Ukapu alkalmazás rendszerét. A meglévő rendszereivel egy biztonságos kódolt csatornán ütemezett szinkronizációval naprakész lehet az Ügyfélkapujában. 


MODULOK

CSOMAGOK, ÁRAK, FIGYELEM ÚJDONSÁG! MÁR LÍZINGELHETŐ A RENDSZERÜNK! HÍVJON A RÉSZLETEKÉRT!

Cím

Kép

Url

Tartalom

Aktív

Ügyfélkapu

https://demo.ukapu.hu/bo

OK

Kapcsolat

Cégnév: Netszamuráj Informatikai Kft
 
Iroda: 1043 Budapest, Csányi László utca 34. Csányi Office Iroda Ház

Ügyfélfogadás:  Előre egyeztetett időpontban.


Hibabejelentés, ügyfélszolgálat (8-17) : +3670305050
Ügyvezetés: +36205460246

Email >>