Ügyfélkapu menedzsment


Az Ügyfélkapu egy nagyon találó elnevezés, hiszen az Ügyfélkommunikáció egy ellenőrzött biztonságos program kapun keresztül áramlik. Elsőnek talán a Magyar Kormányzat állampolgárainak kialakított kommunikációs  webportálján találkozhatott ezzel a kifejezéssel.  Az a lényeg az ügyfelek tekintetében, hogy az Ügyfélkapuban zajló folyamatok, adatok, dokumentációk visszakereshetők, ellenőrizhetők mérhetők. Az Ügyfelek email kommunikációját integráltuk az Ukapu rendszerében. Ez azt jelenti, hogy lehetősége van minden email kommunikációt az Ügyfeleivel az Ügyfélkapu folyamatokba bevezetni. Ön határozza meg a folyamatai láthatóságának, mértékét. Ön határozza meg a Minőségbiztosításának erősségét. 


Modul funkciók 


- Ügyfélkapu + CRM  + Email integráció

- ügyfél folyamatok láthatósági funkció

- Ügyfél vezérlőpult

- Ügyfél dokumentumtár

- Ügyfél feladatlista – online asztal

- Ügyfél -  folyamat kereső modul

- Ügyféladatbázis

- Hibajegykezelés, Panaszkezelés

- Hírlevél funkció

- GDPR értesítések

- SMS motor igény esetén



A MODUL SZERVEZETHEZ IGAZÍTOTT POSZTJAI ÉS JOGOSULTSÁGI SZINTJEI


Poszt jogosultságok rendszerben ( Tetszőlegesen módosíthatok, testre szabhatók  a rendszer bevezetésénél) 


Rendszeradminisztrátor jogosultság

Ügyfél jogosultság

Ügyfélszolgálati munkatárs jogosultság

Vezetői jogosultság


Osztály jogosultságok  ( Tetszőlegesen módosíthatok, testre szabhatók  a rendszer bevezetésénél) 


Szémélyzet és kommunikáció - HR

Közönségkapcsolat

Ügyvezetés